شرکت طراحی سایت در تهران

استان تهران،پایتخت ایران بزرگ میباشد و یکی از کلان شهرهای کشور.تهران با وسعتی حدود 12.981 کیلومتر مربع در قسمت منطقه شمالی ایران واقع شده است.این استان از شمال به استان مازندران و از جنوب به استان قم،از غرب به البرز و از شرق به سمنان محدود است.

جمعیت تهران براساس آخرین سرشماری در سال 1395 بالغ بر 13.267.637 نفر می باشد که از این جمعیت بالای 12 میلیون نفر در نقاط شهری ساکن هستند.استان تهران براساس این جمعیت به تنهایی  نزدیک به 18درصد جمعیت ایران را در خود جای داده است؛که 64 درصد آن جمعیت شهری هستند و مابقی آن در 44 شهر دیگر و توابع آن نظیر اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، ری، پردیس و … واقع شده اند.همچنین امروزه استان تهران دارای 16 شهرستان، 45 شهر و 78 دهستان است. شاخص رشد شهر تهران 1/4 درصد است که نسبت به سالهای 80 تا 90 افزایش داشته است.این نشان می دهد که به زودی تراکم جمعیت تهران از چیزی که هست بیشتر هم خواهد شد.

بالا رفتن تراکم جمعیتی شهرمان مطمئنا برای ما از خیلی لحاظ خوشایند نخواهد بود،ترافیک زیاد خیابان ها، سخت تر شدن خدمت رسانی های پزشکی، آموزشی، ورزشی و … بسیار بیشتر خواهد شد.اما در مقابل فرصت های بسیار زیادی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد خواهد کرد.وجود این حجم از جمعیت و روند رو به رشد آن برای افراد خوش فکر و مثبت بگر بسیار جنبه های خوبی دارد.یکی از این جنبه های خوب برای کسب و کارها داشتن وبسایت و بهره بردن از آنست. طراحی سایت امروزه یکی از مسائل بسیار مهم هر فعال تجاری، خبری، علمی و… است.از رو یافتن یک شرکت طراحی سایت خوب و متعهد می تواند کاری سخت و دغدغه آور باشد؛بخصوص در تهران که تعداد این شرکت ها بسیار زیاد است و گزینش و اعتماد به شرکت ها می تواند کاری ریسکی باشد.پس اکیدا توصیه می شود که با گذراندن زمان و انجام تحقیقات مناسب، شرکت طراحی سایت در تهران  را برای سایت خود انتخاب کنیم که متعهد و حرفه ای باشد. پیشرفت و مدرن بودن همیشه در شهرهای بزرگ و بخصوص پایتخت ها زودتر انجام شده است و دروازه ورود علم و تکنولوژی معمولا  پایتخت کشورها در کل دنیا می باشد.از این رو طراحی سایت در تهران هم جزء همین موارد است.شرکت های طراحی سایت در تهران باید سردمداران پیشرفت و مدرن بودن در وبسایت باشند.در ادامه عناصر ضروری که یک شرکت طراحی سایت در تهران باید شامل انها باشد را ذکر خواهیم کرد. ابتدا به ذکر موارد پایه که شرکت های طراحی سایت در تهران باید دارا باشند و یا مواردی که باید رعایت کنند را خواهیم گفت.

اخذ مجوز طراحی سایت در تهران مجوز مهمترین المان برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در تهران و یا حتی در شهرهای دیگر است.شرکت هایی که از شورای عالی انفورماتیک یا نظام صنفی رایانه ای مجوز و مدرک لازم را کسب کرده باشند،اعتبار لازم جهت فعالیت در این حوزه را دارند.شرکت های طراحی سایت برای تایید شدن و اخذ مجوز از شرکت ها و ارگانهایی که این مجوز هارا صادر می کنند،حتما باید شرایط ثبت شدن و گرفتن مجوز را داشته باشند و بتوانند مفاد لازم برای این کار را احراز کنند. یک شرکت طراحی سایت در تهران باید شرایط زیر را دارا باشد: اگر کسی قصد راه اندازی شرکت تخصصی طراحی سایت در حوزه IT را دارد،ابتدا باید یک شرکت را ثبت کند که معمولا شرکت را با مسئولیت محدود به ثبت می رسانند. طبق دستورالعمل سازمان نظام صنفی رایانه ای،شرکتهایی که قصد فعالیت در زمینه های نظارت، مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی، تولید،سخت افزار، سیستم های نرم افزار، شبکه های اطلاع رسانی و… را دارند، در اولین قدم باید به کسب مجوز از نظام صنفی خود بپردازند. شرکت هایی به عضویت نظام صنفی رایانه ای پذیرفته خواهند شد که دارای شرایط زیر باشند: -حوزه فعالیت این شرکت ها یکی از موارد ذکر شده طبق دستورالعمل بالا باشد. – دارای مدیر عامل تمام وقت با حداقل مدرک کارشناسی باشد. البته اگر مدیرعامل مدرک کارشناسی نداشته باشد،موارد دیگری است که مدیرعامل با داشتن آنها می تواند در آن پست فعالیت کند مانند، مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 4سال یا… -تقاضا حتما در استان تهران ثبت شده باشد. – مرکز اصلی شرکت در تهران باشد.

دفتر شرکت طراحی سایت در تهران مورد بعدی که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران باید دارا باشد،داشتن دفتر و مکان فیزیکی است.همچنین مشتریان حتما باید حداقل یکبار به دفتر این شرکت ها و موسسات مراجعه کنند.تمامی شرکت های طراحی سایت برای خودشان هم وبسایت دارند و بسیاری از اطلاعات در مورد طراحی سایت، تولید محتوا، سئو و بازاریابی اینترنتی را می توان از طریق همین سایت ها کسب کرد اما برای بررسی بهترو دقیق تر و اطمینان از سطح شرکت حتما باید به دفتر آنها سر زد و با مدیران شرکت هم کلام شد. خیلی از ملاک ها مانند تعداد کارکنان و کارشناسان در شرکت، طرز رفتار مدیران، آراستگی کارکنان و شرکت، اهمیت به گفتگو و شرح دادن شرایط شرکت بسیار مهم هستند.

تقسیم بندی امور شرکت شرکت های طراحی سایت برای انجام فعالیت در این حوزه باید از افراد در تخصص های مختلف بهره بگیرند.شرکت های با تجربه مانند آروین کارن که مدیران آن بیش از 15سال است که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت دارند هر قسمت از سایت را به صورت جزء جزء به کارشناسان مختص خود سپرده اند.به هر میزان که امورات شرکت تخصصی تر انجام شود،کارکنان با تمرکز، مهارت و احساس مسئولیت بیشتر به انجام کارها می پردازند و طبیعتا خروجی کار موفق تر خواهد بود.

ارائه هاستینگ در تهران یک شرکت طراحی سایت قدرتمند و کامل در تهران باید توانایی ارائه خدمات میزبانی(هاستینگ) را داشته باشد.همچنین یکی از موارد سنجیدن عیار شرکت های طراحی سایت در تهران پایداری و کیفیت هاستینگ می باشد و حتما این مورد در رقابت شرکت های طراحی سایت تاثیرگذار خواهد بود.اگر شرکتی در ارائه هاست به مشتریان توانایی نداشته باشد از لحاظ مجوز و قانونی منعی ندارد،اما نداشتن هاست ضعف بسیار بزرگی برای آن شرکت محسوب خواهد شد.

پشتیبانی از شرکت و وبسایت شرکت های حرفه ای به هیچ عنوان به مرحله طراحی و تحویل وبسایت بسنده نمی کنند،چرا که یکی از حیاتی ترین مراحل طراحی سایت پشتیبانی آن است.پس شرکت هایی که در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهتر عمل می کنند،امتیاز بیشتری نسبت به رقبای خود خواهند داشت.توانایی پشتیبانی یکی دیگر از عواملی است که یک شرکت طراحی سایت باید آن را دارا باشد.

موارد بالا که ویژگی های اولیه شرکت طراحی سایت در پایتخت بود که به طور کامل گفته شد.اما همانطور که گفتیم این صنعت جزء صنعت هایی می باشد که پیشرفت در آن به سرعت انجام می شود و حتما باید شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند کاملا و حتما به روز باشند. پس هر شرکت طراحی سایت در تهران باید موارد مهمی که در مدرن بودن طراحی اهمیت دارند را رعایت کنند. عناصر مهمی که در مدرن و قدرتمند بودن سایت موثر است به شرح زیر خواهد بود.البته باید ذکر کرد که مقصود از مدرن بودن سایت، اضافه کردن بخش یا بخش هایی خیلی عجیب به وبسایت نیست بلکه رعایت مواردی ساده اما مهم است که منجر می شود تا کاربران تجربه بهتری از سایت داشته باشند.اصولی و هوشمندانه ترین کار اینست که اگر در تهران مشغول به کسب و کار خود هستید،طراحی سایت خود را به شرکتی در تهران بسپارید.ارتباط راحت تر با مدیران و طراحان مستقیم پروژه، آشنایی طراحان با روحیه مشتریان و بازدیدکنندگان تهرانی سایت،آشنایی کارشناسان سئو با کلماتی که بیشترین جستجو را در تهران دارند و… .

1-استفاده ازطیف رنگی محدود این مورد به نظر خیلی ابتدایی است، اما در طراحی های مدرن و از لحاظ روانشناسی بسیار مهم است. تعداد رنگ هایی که در طراحی های مدرن به کار گرفته می شود دیگر وجه مهم در زمینه رنگ ها می باشد.استفاده از تعداد رنگ های زیاد برای کاربر گیج کننده است، و برهمین اساس اکثر شرکت های طراحی سایت مدرن در تهران سایت را براساس 2 و یا حداکثر در3 طیف رنگی طراحی می کنند. وبسایت های بزرگ و کلان در سطح دنیا از این خصلت استفاده می کنند؛حتی اگر صفحات سایت آروین کارن را مشاهده بفرمایید از طیف رنگ های کمی برای وبسایت خود استفاده کرده است. در سایت های مدرن و امروزی دیگر سایت را مانند رنگین کمان درست نمی کنند،معمولا یک رنگ واحد برای زمینه سایت و یک رنگ برای نوشتار و متن و یک رنگ هم برای رابط های کاربری و منوها استفاده می شود.استفاده از طیف رنگی محدود و ساده سازی سایت از این طریق باعث تمرکز بیشتر کاربران روی سایت و مطالب آن می شود.

2- مقدار زید فضای سفید White Space “فضای سفید” یکی از آخرین عناصر مدرن بودن وبسایت است که معرفی شده است و استفاده درست از آن بسیار جذاب خواهد بود.منظور از فضای سفید لزوما سفید بودن جای خاصی از صفحه نیست،بلکه به میزان خالی بودن صفحه هم میگویند؛مانند فاصله بین محتوا سایت با لبه ی صفحه نمایشگر که یک فضای خالی است، ویا فاصله بین اجزاء مختلف در صفحات که امروزه به آن اهمیت می دهند.

3- کدنویسی حرفه ای و استاندارد این عنصر از عناصری است که شما ممکن است به صورت بصری متوجه آن نشوید،اما احتمالا یکی از مهمترین موضوعاتی است که روی کارکرد سایت تاثیر بسزایی دارد.در پس هر وبسایت حجم زیادی از کدنویسی وجود دارد که نحوه عملکرد آن سایت را مشخص می کند.کدنویسی خوب و اصولی روی بهبود سرعت بارگزاری وبسایت و سرعت کلی آن تاثیر مستقیم دارد.

4- بهینه سازی موتورهای جستجو(SEO ) اسمی که بارها و بارها در صنعت طراحی وبسایت تکرار می شود. یکی از جدانشدنی ترین اعضای سایت های مدرن انجام و ارتقای سئو سایت است.بسیاری از کارهایی که برای سئو انجام می شود با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیستند و معمولا در پشت پرده ی کدها، صفحات و پست ها عملیات سئو انجام می شود. سئو فوت و فن های زیادی مانند تگ های متا، تگ های عنوان، استفاده از کدهای HTML ،بهینه سازی عکس و… دارد که همه این کارها به منظور افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو بخصوص گوگل انجام می شود.

5- عناصر تبدیل همانطور که می دانید تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و طرفداران بالفعل در طراحی سایت های مدرن بسیار مهم است.وبسایت ها باید وسیله ای برای ارتباط شما با مردمی باشد که به محتوا، کسب و کار، محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.البته زمانی که این ارتباط شکل می گیرد شما باید این ارتباط را نگه دارید و برای حفظ آن تلاش کنید.وبسایت های مدرن باید هم از لحاظ محتوایی و هم از لحاظ طراحی آنقدر کامل باشند تا کاربر را به مشتری ثابت سایت و برند تبدیل کنند.

5 المانی که شرکت های طراحی سایت در تهران که قطب تکنولوژی کشور می باشد، برای مدرن و استاندارد بودن سایت باید رعایت کنند گفته شد.اما خود شرکت ها باید شرایط دیگری را هم رعایت کنند.خصوصیاتی را در ادامه خواهیم گفت که هر شرکت طراحی سایت در تهران باید دارا باشد و مشتریان می توانند براساس این خصوصیات،پروژه های خود را به دست آنها بسپارند.

خصوصیات شرکت طراحی سایت معتبر در تهران

1-قیمت: بسته به نوع و حالت کسب و کار شما، قیمت انجام پروژه ها می تواند سر به فلک بکشد.طریقه محاسبه قیمت و درج آن در پیش فاکتور که باعث می شود شما توانایی تصمیم گیری داشته باشید و بخواهید بخشی در سایت شما باشد یا نه،بسیار مهم است.ضمن اینکه قیمت ها را با در نظر گرفتن کیفیت کار شرکت های طراحی ثبت شده در تهران مقایسه کنید. البته تمامی شرکت های طراحی سایت در تهران پیش فاکتور صادر نمی کنند اما ریزقیمت های طراحی سایت و نگهداری بعد آنرا به طور کامل برای مشتریان شرح می دهند تا آنها به راحتی بتوانند شرایط را بسنجند.

2- شراکت/ارزش افزوده: آیا شرکت طراحی سایت با شما شریک خواهد شد؟ایده های ناب را برای رونق کسب و کار به شما ارائه میدهد؟(ایده هایی در مورد خدمات یا محصولات یا زمان ارائه آن محصولات)،با پرداخت هزینه آیا می توانند ارزش سایت شما را بیشتر کنند؟آیا همانطور که وبسایت و کسب و کارتان برایتان مهم است،برای آنها هم مهم است؟

3-تعهد زمانی: شرکت طراحی سایتی که زمان تحویل پروژه را دقیق تخمین می زند نشان دهنده انظباط سازمانی این شرکت طراحی سایت است.ازطرفی دیگر شرکت باید بخشی از زمان طراحی سایت را به شما اختصاص دهد.زمانی که با یک شرکت قرارداد می بندید،شرکت موظف است که زمانی را با شما بگذارند تا نظرات و پیشنهادات شما را راجع به وبسایتی که می خواهید بدانند.تهران شهریست که بی شک کسب و کارهای زیادی در آن وجود دارد و به دنبال آن نظرات منحصر به فرد و متفاوت؛نظرات مشتریان می تواند در خاص بودن سایت کمک کند.

4- سبک: خصوصیت مهم بعدی که مهم است، اینست که شرکت توانایی پیاده سازی انواع سایت با سبک قالب های متفاوت را داشته باشد.شما می توانید با مشورت با کارشناسان شرکت قالب و سبکی را انتخاب کنید که بیشترین سنخیت را با دیدگاه شما و کسب و کارتان دارد.خوشبختانه شرکت طراحی سایت آروین کارن در تهران، توانایی طراحی و اجرای انواع سبک ها و قالب های روز دنیا را با در نظر گرفتن دیدگاه مشتریان دارد.

5- وسعت: وسعت و بزرگی شرکت چقدر است؟چه مشتری هایی و چه تعدادی از کسب و کارها با این شرکت همکاری می کنند؟مشتری ها از شرکت های بزرگ و نامدار هستند یا فقط برخی کسب و کارهای جزء با آنها همکاری دارند.شرکت هایی که با کسب و کارهای بزرگتر و کلان تر همکاری می کنند،همچنین سابقه بیشتری در حوزه طراحی سایت دارند،درک بهتر و راحت تری از خواسته های مشتری دارند.

6- مجموع خدمات: آیا شرکت می تواند تمام کدنویسی ها که سایت من نیازمند است را برای بهبود کارکرد انجام دهد؟شرکت های طراحی سایت با سابقه و خوبی در تهران می باشند اما بسیار بهتر است که کار خود را به آن دسته از شرکت هایی بسپاریم که توانایی پیاده سازی تمام کارهای لازمه برای وبسایت را دارند.طراحی قالب، کدنویسی، تولید و درج محتوا، سئو و بازاریابی اینترنتی را به یک شرکت بسپاریم.

7- تجربه و سابقه حرفه ای شرکت: تعداد سایت های بیشتر نشان دهنده تجربه بیشتر، و تجربه بیشتر گرانبها ترین توشه و پرنورترین چراغ راه برای هر کسی است.برای همین شرکتی که سابقه بیشتری دارد،تجربه، هنر و مهارت بیشتری در طراحی سایت خواهد داشت.

8- توانایی و قدرت مانور شرکت طراحی سایت در تهران: به دلیل وجود تعداد بیشمار شرکت ها و اشخاصی که در حوزه طراحی سایت به کار مشغول هستند و هرکدام از آنها می توانند در زمینه هایی قدرتمند و شماره 1 باشند؛در این بین شرکتی که بیشترین پتانسیل را دارد و می تواند در حوزه های بیشتری مانند، طراحی گرافیکی قالب، طراحی لوگو، طراحی سایت، برنامه نویسی، تولید محتوا و سئو در حد عالی باشد،بی شک چندین قدم جلوتر از رقبای خود می باشد و مشتریان به راحتی می توانند انجام امور خود را به آنان بسپارند. فاکتورهایی که در عملکرد شرکت طراحی سایت در تهران مهم است:

  • طراحی سایت براساس نیاز و خواسته مشتری(نه بیشتر و نه کمتر)
  • قدرت تجزیه و تحلیل رقبا در اینترنت
  • سازگاری طراحی سایت با دستورالعمل ها و الگوریتم های موتورهای جستجو
  • داشتن تجربه و بکارگیری تکنیک های بازاریابی دیجیتال براساس متدهای روز دنیا
  • بالا بردن هرچه بیشتر سرعت بارگزاری وبسایت ها
اکتبر 16, 2017
info [ at ] arvinkaren.com
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 9
22372536 - 22362640 - 22352431
کلیه حقوق محفوظ است