طراحی وبسایت ثبت شرکت و برند

در ابتدا به توضیحات انواع شرکت های داخل ایران می پردازیم تا شناخت کلی در مورد شرکت ها داشته باشید و سپس به سراغ نیازهای اساسی سایت های ثبت شرکت می پردازیم.

شرکت سهامی عام شرکت هایی که اغلب بازرگانی هستند که سرمایه شرکت به تعداد سهام تقسیم بندی می شود.قسمتی از سرمایه شرکت از طریق فروش کالا و محصول به عامه مردم حاصل می شود.تعداد سهامداران نباید کمتر از 3 نفر باشد،ضمن اینکه عبارت “شرکت سهامی عام” باید قبل یا بعد نام شرکت آورده شود و در تمامی اوراق شرکت، این عبارت وجود داشته باشد.

شرکت سهامی خاص مانند شرکت سهامی عام اغلب آنان بازرگانی هستند یعنی موضوع بازرگانی هم میتوانند نداشته باشند.سرمایه این شرکت ها توسط بنیان گذاران و موسسان تامین گردیده است.همانند گزینه بالا تعداد سهامداران باید حداقل 3نفر باشد، و مسئولیت آنها براساس سهام آنها مشخص می شود.عبارت “شرکت سهامی خاص” باید قبل یا بعد نام شرکت به طور خوانا در اوراق،تابلو وهرجای دیگر که نام شرکت به چشم می خورد وجود داشته باشد.

شرکت با مسئولیت محدود شرکت های با این عنوان عموما شرکت های خود ساخته ای هستند که توسط دو یا چند نفر برای اهداف تجاری تشکیل می وند.عبارت “با مسئولیت محدود” هم باید در کنار اسم شرکت درج شود.

شرکت تضامنی شرکت هایی هستند که تحت نام مخصوص صرفا برای کارهای تجاری بین دو تا چند نفر ایجاد می شود.در این شرکت ها اگر دارایی شرکت برای بازپرداخت قروض کافی نباشد،هر یک ازشرکا موظف به پرداخت تمام قرض های شرکت می باشد؛ اگر شرکا قرار دیگری بین هم جز این داشته باشند، این قرار در برابر افراد دیگر یا طلبکاران یا هرکس دیگر، طبق قانون ملغا می باشد.عبارت “شرکت تضامنی” یا نام یکی از مسئولان و شرکای شرکت باید در کنار نام شرکت قید شود.

شرکت مختلط غیرسهامی شرکتی که به منظور امور تجاری بین دو یا چند نفر با اسمی خاص برای شرکت تشکیل می شود.این شرکت ها بین دو یا چند نفر شریک ضامن یا دو یا چند نفر شریک غیر ضامن (شریک با مسئولیت محدود) بدون انتشار سهام ایجاد می شود.در این شرکت ها شخصی که به عنوان شریک ضامن شناخته شده است مسئول تسویه کلیه قروض می باشد.شریک غیر ضامن هم مسئولیتش محدود به سرمایه ایست که در شرکت گذاشته است.عبارت “شرکت مختلط” یا نام یکی از شرکا باید در کنارنام شرکت حضور داشته باشد.

شرکت نسبی شرکتی که برای رویدادهای تجاری بین دو یا چند نفر ایجاد شده و تعهد هر کدام از شرکا بستگی به میزان سرمایه گذاشته شده وی می باشد.به همراه اسم شرکت باید عبارت “شرکت نسبی” یا اسم یکی از شرکا ذکر شود؛ اگر نام شرکت اسامی تمام شرکا را در بر نگیرد، بعد از نام شریک یا شرکایی که نوشته شد باید عباراتی همچون “و شرکا” یا “و برادران” حتما ذکر شود.

شرکت تعاونی براساس قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، شرکت تعاونی شرکتی است که تمام یا حداقل 51 درصد از دارایی آن به وسیله اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرار بگیرد و به موجب اصل43 شوراهای اسلامی کشوری، بانک ها،  شرکت های دولتی و یا منتسب به دولت، بنیاد مستضعفین، سازمان ها، شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی این امکان را دارند از راه وام بدون بهره یا طرق مشروع دیگر مانند مزارعه، مضاربه، مساقات، مشارکت، اجاره، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی و صلح در تامین یا افزایش دارایی شرکت های تعاونی، بدون آنکه خودشان عضو باشند مساعدت کنند.

ثبت این شرکت ها کار بسیار دشواری است.افرادی که حتی یکبار گرفتار کارهای اداری مثل گرفتن گواهینامه یا سربازی و گرفتن کارت پایان خدمت شده باشند این موضوع را راحت درک می کنند.گرفتن گواهینامه کار خیلی سختی نیست اما خیلی اوقات زمان زیادی را از ما می گیرد و کارهای دیگر ما را به تعویق خواهد انداخت؛ ضمن اینکه گاهی کارها در پیچ وتاب کارهای اداری افتاده و ما را بیشتر دچار چالش خواهد کرد.ضمن اینکه مقایسه کارهایی که گفتیم با ثبت شرکت خیلی درست نیست، چرا که ثبت شرکت نیاز به آگاهی و صرف زمان بیشتری برای اینکار دارد.پس توصیه می کنیم با هزینه اندک این کار را به شرکت هایی که در کمترین زمان انجام می دهند بسپارید. بدیهی است که برای خرید کالا، معمولا هر شخص از فروشگاه یا مغازه ای خرید می کند که قبلا مشتری راضی آنجا بوده است.اما ثبت شرکت کار روتین و همیشگی نیست که مردم روزمره با آن سر و کار داشته باشند.به موجب این واقعیت افراد برای یافتن موسساتی که شرکت یا برند آنها را ثبت می کنند به اینترنت رجوع خواهند کرد تا از طریق آن شرکت های معتبر را بیابند و کارهای ثبت برند خود را به آنان بسپارند. افرادی که می خواهند شرکت ثبت کنند، قبل از هرکاری بهتر است که اطلاعات کاملی راجع به راه اندازی و ثبت شرکت خود بدانند.یک شرکت شامل مسئولیت های زیاد قانونی، مالی و حسابداری می باشد. در این بین شرکت هایی که وظایف ثبت برند را بر عهده می گیرند و صاحب وبسایت می باشند حداقل یک قدم از شرکت های دیگر جلو هستند.نداشتن وبسایت برای این شرکت ها تقریبا حکم باختن به رقبا را دارد.حجم وسیعی از افرادی که قصد ثبت شرکت یا برند خود را دارند برای پیدا کردن و البته دیدن شرایط موسسات ثبت شرکت از اینترنت استفاده می کنند.به جرات می توان گفت در این حوزه رقابت بین موسساتی است که دارای سایت می باشند. اما داشتن سایت تازه پیش زمینه ای محسوب می شود برای رقابت.حضور در خطوط اولیه در هر رقابت و بازی، شانس برنده شدن افراد را افزایش خواهد داد.در دنیای اینترنت هم این شرایط پا برجاست.افراد برای رسیدن به اهداف خود در اینترنت و انجام دادن جستجوهای خود از موتورهای جستجو استفاده می کنند که در حال حاضر بهترین این موتورها گوگل می باشد.نتایج حاصل از جستجوی مردم در این موتورها در صفحات متعددی نمایش داده می شود که سایت ها براساس میزان ارتباط با کلمات جستجو شده توسط کاربر اینترنت در صفحات مختلف مرتب می شوند. امکان دارد برای هر جستجوی کاربر هزاران یا حتی میلیون ها صفحه در نتایج جستجو پدیدار شود،اما نکته مهم دقیقا اینجاست.جالب است بدانید از این هزاران صفحه ای که برای کاربران اینترنت نمایش داده می شود بالای 90 درصد از آنها تنها وبسایت هایی که در صفحه اول نمایش داده می شود را باز می کنند و از مطالب داخل آن استفاده می کنند.جالب تر از آنکه از همان 90 درصد، بخش عظیمی فقط 5 وبسایت اول در صفحه نخست را مشاهده می کنند. در ادامه به توضیح اینکه چرا سئو برای این سایت ها بیشترین اهمیت را دارد خواهیم پرداخت و اینکه به معرفی چند وبسایت سرآمد و ویژگی های آنان خواهیم پرداخت.

مزایای داشتن وبسایت برای شرکت های ثبتی

داشتن مخاطبین بیشتر اولین و شاید واضح ترین مزیت داشتن یک وبسایت پتانسیلی است که با آن می توان برند و کسب و کار خود را به گستره بیشتری از افراد عرضه کرد.وقتی از اینترنت سخن می گوییم یعنی درباره میلیون ها انسان حرف می زنیم که به دنبال موضوع و اهدافی خاص در اینترنت حضور دارند و خیلی از این میلیون ها انسان به دنبال شما هستند. داشتن وبسایت به طور بالقوه باعث می شود تا شما به مشتریانی که می خواهند شرکت ثبت کنند و به شما دسترسی ندارند ارتباط نزدیک داشته باشید.شما با داشتن وبسایت می توانید علاوه بر ثبت شرکت در مناطق محلی و شهر خود، خود را به تمامی شرکت ها در مناطق و شهرهای دیگر معرفی کنید.از جهت دیگر اینترنت در شهرهای کشور روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است و مطمئنا رشد اینترنت، کسب و کار شما را هم رونق خواهد داد.

هر کس، هر جا، هر زمان نکته مثبت بعدی داشتن وبسایت اینست که تمامی افراد که می خواهند از ثبت شرکت اطلاعاتی داشته باشند یا قصد ثبت برند خود یا کارهایی از این قبیل را دارند درهر سنی و هر سطح تحصیلاتی، بدون هیچ محدودیت مکانی و فارغ از این که در کجای کشور باشند در هر ساعت از شبانه روز می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.اینترنت بستری 24 ساعته و همیشه فعال است. در سایت به راحتی می توانید فرم هایی را برای گرفتن اطلاعات و در ارتباط بودن با مشتری تعبیه کنید و یا حتی با قرار دادن آدرس ایمیل به سهولت با مشتریان خود ارتباط داشته باشید.چه شما به رایانه دسترسی داشته باشید چه خیر، مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات  یا نظرات خود را در آن قرار دهند. کاربران زیادی هستند که به رایانه یا لپ تاپ دسترسی ندارند، و از طرفی هم تعداد استفاده کنندگان از دستگاه های موبایلی هوشمند هم در حال افزوده شدن است و بسیاری از مردم برای رسیدن به شما از موبایل استفاده می کنند.پس باید برای سایت های خود نسخه های موبایلی هم مدنظر داشته باشید.

دسترسی آسان به اطلاعات کسب و کارتان با وبسایتتان می توانید کسب و کارتان را به مشتریان خود به طور کامل معرفی کنید.یک وبسایت خوب می تواند در حد یک انسان اطلاعات با کیفیت ارائه دهد.آنها می توانند خدماتی را که شما ارائه میدهید، به همراه نرخ کارهایی که انجام می دهید ومنطقه جغرافیایی شما را مشاهده کنند.از طریق مقالات شما می توانند راجع به ثبت شرکت اطلاعت کسب کنند و حتی بدون ارتباط با مشاور به اطلاعات کامل این حوزه دست یابند.برای مثال شرکت های:

در نظر بگیرید.یکی از نقاط قوت این شرکت ها وبسایتشان، و یکی از نقاط قوت سایتشان مقالات غنی آنها می باشد.اگر به این وبسایتها سر بزنید یکی از قسمت هایی که شما را جذب خواهد کرد و این 5تا سایت در آن قدرت های بلامنازع محسوب می شوند بخش مقالات آن می باشد.غنی بودن بخش مقالات و محتوایی همچین سایت های قدرتمندی، نشان دهنده اهمیت اطلاعات صحیح و کامل سایت ها برای برتر بودن می باشد.

تازه و به روز بودن زمانی که یک وبسایت ثبت برند (شرکت) طراحی می شود، مسئولین سایت می توانند با به روز نگه داشتن سایت و اضافه کردن محتوای مرتبط با این حوزه، بازدیدکنندگان سایت را تشویق کنند تا شرکت آنها را برای ثبت برند خود برگزینند.محتوای خوب و به روز اعتبار بسیار خوبی به سایت و به دنبال آن شرکت شما خواهد داد. مردم از مقالات شما برای رشد اطلاعات خود و کسب و کارشان کمک می گیرند.

تبلیغات شرکت های ثبت برند، همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم به دلیل ماهیتی که دارند و مردم به صورت روزمره با آنها سر و کار ندارند، برای شهرت بیشتر و شناخته شدن نیاز به تبلیغات دارند.داشتن یک وبسایت و شعبه و پایگاه اینترنتی هزینه ای بسیار بسیار کمتر از انواع دیگر تبلیغات در پی دارد.برای داشتن یک وبسایت قدرتمند شما باید یک نام دامنه خوب و اصولی، سرویس میزبانی معتبر و با کیفیت(هاستینگ) نیاز است.باقی کارها با حداقل هزینه انجام پذیر است و می توان با سرمایه گذاری اندک برروی تبلیغات دیجیتال والبته سئو که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، نتایج بسیار خوبی بگیریم.

پیش تر هم گفته شد که بالا بودن سایت درنتایج چه اهمینی برای شرکت های ثبتی خواهد داشت.

سئو چیست؟ سئو بهترین و نسبتا ارزان ترین روش تبلیغات اینترنتی است.از این جهت می گوییم نسبتا ارزانتر چرا که نتایجی که این روش در پی دارد نسبت به هزینه ای که می شود بسیار به صرفه است. سئو به مجموعه تکنیک هایی گفته می شود که چه درون سایت و چه بیرون از آن پیاده سازی می شود تا رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر بهبود یابد.اما مسئله ای که مطرح میباشد اینست، آیا صرفا بهبود رتبه سایت برای ما کارگشا خواهد بود یا خیر؟پاسخ خیر است،برخی ورزشکاران وقهرمانان حرفه ای ضرب المثلی دارند که می گویند: “اول نشدن با آخر شدن هیچ تفاوتی ندارد”.برای سایت های ثبت شرکت هم اینچنین است.این حرفه جز کارهایی است که به دلیل وجود مسائل حقوقی زیاد، صاحبان شرکت های بزرگ یا کوچک خیلی علاقه مند نیستند که خود به دنبال کارهای ثبت بروند و نسبت به کسب و کارهای دیگر،ثبت شرکت مراجعه کنندگان بیشتری از طریق اینترنت دارد، پس باید به وبسایت خود توجه کنید.مهم ترین رکن این توجه سئو است .شرکت طراحی ایت آروین کارن معتقد است که “رتبه سایت های ثبت برند و شرکت یا باید اول باشد و یا حداقل در صفحات اول حضور داشته باشد”. رتبه این سایت ها حتما باید در رتبه های بالا و صفحه اول قرار بگیرد که اگر این اتفاق نیافتد،وبسایت ما اصلا برای جذب مشتری کارایی نخواهد داشت.دلایل اهمیت سئو را خواهیم گفت تا کامل این مبحث را درک کنید.

دلایل اهمیت سئو برای وبسایت های ثبت شرکت

1-دیده شدن در رده های بالا شما اگر روی سئو خود سرمایه گذاری کنید و صبور باشید، دیگر نیازی به تبلیغات دیگری نخواهید داشت.شما باید دیده شوید تا بتوانید قدرت نمایی کنید؛محتوا مهمترین بخش سایت است اما اگر به طور مداوم مطالب با کیفیت بگذارید و دیده نشوید فایده ای نخواهد داشت.این کار نه تنها برای شما برداشتی نخواهد داشت بلکه شما زمان، پول و منابع خود را از دست خواهید داد. زمانی که مردم در اینترنت به دنبال خدمات شما هستند، شما باید در رتبه های بالا باشید تا تعداد افرادی که شما را می بینند بیشتر باشند.برای دیده شدن بیشتر باید از کلمات کلیدی مرتبط که مشتریان سایت ها آنها را به کار می برند استفاده کنید. به وسیله سئو شما مستقیما به افرادی که به دنبال خدمات شما می گردند متصل خواهید شد.مشتریان اکثرا مشغله بالایی دارند و ترجیح می دهند بدون اتلاف وقت از سایت هایی دیدن کنند که در رتبه های بالا قرار دارند.

2- نام تجاری دیده شدن سایت رابطه مستقیم با نام تجاری و برندسازی خدمتی که ارائه می دهید دارد.شما باید خدمات ثبت خود را به نام خود شرکت ارائه دهید که امری طبیعی است و باعث می شود تا خدمات و برند شما به طور ناخودآگاه در ذهن مشتریان و حتی مردم عادی بماند و آنها زمانی که اسم شرکت شما را می شنوند، ناخودآگاه یاد خدمات ثبت بیافتند.برند سازی و شناخته شدن بدون بهینه سازی برای موتورهای جستجو غیرممکن است. سئو به صاحبان مشاغل کمک می کند تا برند خود را به مشتریان ارائه کنند و یک رابطه دو طرفه بین نام تجاری آنها و ثبت شرکت بسازند،به طوری که هرگاه اسم هرکدام از این ها آمد مشتریان ناخودآگاه یاد آن طرف رابطه بیافتند. سئو می تواند در میان مدت نام تجاری شما را بسازد و آنرا قدرت ببخشد در صورتی که هزینه زیادی در پی نخواهد داشت در صورتی که اگر بخواهید با روش های دیگر برند خود را عرضه کنید هزینه ها سرسام آور است.اگر قبلا از هزینه های اجاره بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی یا روش های دیگر اطلاعات داشته باشید به خوبی متوجه این قضیه خواهید شد.

3- اعتبار جستجوکنندگان به صورت ناخودآگاه و روانشناختی براساس ترتیب سایت ها در نتایج جستجو برای شرکت ها اعتبار و امتیاز در نظر می گیرند.اگرچه اکثرا سایت هایی که در رتبه های بالا قرار دارند واقعا معتبر هستند چرا که این رتبه و اعتبار یک روزه به دست نیامده است.در کل کسب اعتبار در هرجا کار دشواریست از جمله اینترنت. بهینه سازی سایت به خودی خود زمان براست، از طرفی هم ربات های گوگل هم برای Crawl کردن و رتبه بندی مجدد سایت ها زمان میگیرند؛و این چنین است که پیشرفت و کسب اعتبار در گوگل قدم به قدم انجام می شود.رتبه بندی بالا در ذهن کاربر برای برند شما اعتبار ایجاد می کند.شما واقعا نمی توانید به مشتری بگویید که کارهای مربوط به شرکتشان را به جایی بسپارند که به آن اعتماد ندارند و ازنظرشان معتبر نیست.

4- ترافیک بالا تولید ترافیک برای وبسایت همچنین یکی از کارهای دشوار است اما عضو جدانشدنی هر سایت و سئو است.شرکت ثبتی ترافیک و مشتری بالقوه می خواهد تا به مشتری بالفعل تبدیل شود.در اینجا خواهید فهمید که چرا سئو برای کسب و کارتان مهم است.هدایت ترافیک به صورت پیش فرض برای سایت شما درآمدی نخواهد داشت،برای مثال اگر شما شخصی که در اینترنت به دنبال یک محصول می گردد را به سمت سایت خود هدایت کنید هیچ فایده ای برای شما ندارد و حتی امکان دارد سایت شما نمره منفی هم بگیرد.اما اگر ترافیک را در جهت مثبت هدایت کنید می توانید انتظار درآمد خوب را داشته باشید.

5- بیشتر دیده و شنیده می شوید سئو این توانایی را دارد که با کمترین هزینه بتوان برند خود را در بازار بیشتر در معرض دید قرار دهید.اگر به وسیله موتورهای جستجو نمی توانستیم اینکار را انجام دهیم، در محیط های دیگر این کار بسیار گران می شد.در حال حاضر در کل کشور و در این بازار اشباع معرفی و بیشتر دیده شدن نام تجاری کاری بسیار دشواری است.بهینه سازی موتورهای جستجو صاحبان شرکت ها این امکان را فراهم می کند تا به چیزی که همیشه می خواستند برسند که همان بیشتر دیده شدن است.از طریق سئو می توان به اهداف دوردست رسید و مرزهای کاری خود را گسترش دهید و خود را نسبت به رقبای خود نام خود را در بازار ثبت شرکت بیشتر بر سر زبان بیاندازید.

6- راه مقرون به صرفه برای بازاریابی سئو برای بازاریابی شرکت های ثبت برند بسیار مقرون به صرفه و بهترین روش است چرا که تمام هزینه هایی که برای آن صرف می شود که البته زیاد هم نیست، پس از مدت کوتاهی و چند برابر آن باز می گردد. ذخیره پول و کاهش هزینه ها در مراحل بازاریابی شما بسیار مفید است.این راه بهترین روش برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها برای موفقیت در وب است.همچنین پس از مدتی ترافیک به  صورت طبیعی به سمت سایت شما خواهد آمد و دیگر حتی نیاز به صرف آن هزینه اندک هم نخواهد بود و پس از مدتی با کمترین هزینه به اهداف خود می رسید.سئو کسب و کار شما را در راه درست هدایت می کند.

7- هدف قراردادن براساس جمعیت شناسی شما فقط به سمت جستجو کنندگانی می روید که به صورت هدفمند به دنبال شما می گردند.این بدین معنی است که شما نیاز ندارید تا زمان و تمرکز خود را روی تمام افرادی بگذارید که شرایط یا تمایلی برای ثبت شرکت ندارند.همچنین، بهینه سازی و سئو کار شما را آسان تر خواهد کرد و شما نیاز نیست هزینه و زمان خود را صرف افرادی کنید که هیچ ارتباطی با کسب و کار شما ندارند و از خدمات شما استفاده نخواهند کرد.در سئو می توان براساس فاکتورهایی همچون سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، موقعیت های شغلی، تحصیلات و… مشتریان هدف را مشخص کرد و روی آنها مانور داد.

8- بینش به مشتریان سئو بهترین راه برای شناخت نوع مشتریان و اهدافی که در سایت دنبال می کنند می باشد.شما می توانید دریابید که چه نوع بازدیدکنندگانی وارد سایت می شوند و رفتار آنها را تجزیه و تحلیل کنید و از آنها اطلاعات کسب کنید.از این اطلاعات می توان هم در راه رشد سایت و هم در راه رشد شرکت استفاده کرد.

9- فروش ترافیک بیشتر، فروش بهتر و بیشتر را به دنبال دارد.در بالا هم گفتیم که ترافیک بیشتر و البته هدفمند تر می تواند صاحبان شرکت های بیشتری را به سمت شما سوق دهد و شما کسب وکار و فروشتان رونق خواهد گرفت.

10- سبقت از رقبا سئو ما را از رقبای خود هم از لحاظ موقعیت سایت و شرکت و هم ازلحاظ زمانی جلو می اندازد.کارهایی را انجام دهید که قبلا رقبای شما انجام نداده اند.همچنین ممکن است رقبای شما قبلا بهینه سازی انجام نداده باشند،شما باید از این فرصت نهایت استفاده را کنید و بر روی بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری کنید.5 وبسایت ثبت شرکت که در بالا ذکر کردیم همگی روی سئو و بهینه سازی خود کار کرده اند و علاوه بر اینکه وبسایتشان هم از نظر محتوایی و هم ظاهری در شرایط ایده آلی هستند، همیشه هم در رتبه های بالای گوگل هم قرار دارند.شرکت طراحی سایت آروین کارن با کارشناسان با تجربه خود در زمینه سئو آمادگی اجرای عملیات سئو برای سایت های ثبت شرکت و برند در تمامی کشور را دارد.

دلایل دیگری هم برای واجب بودن سئو وجود دارد اما همین دلایل جامع و کامل می باشد و میزان اهمیت سئو رابه شما خواهند گفت.

مطالب مرتبط

نوامبر 5, 2017
info [ at ] arvinkaren.com
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 9
22372536 - 22362640 - 22352431
کلیه حقوق محفوظ است